Prosinac i novogodišnje odluke

Jako rijetko pišem. Ali kao što sam već rekla pišem da si olakšam dušu. Neću pisati bilo što i o bilo čemu samo da nešto pišem. Čekam inspiraciju, lom, sreću, dane bezvoljnosti i konačno, trenutak u kojem se odlučim pokrenuti i tada pišem. Pišem za sebe ali i od srca za sve one koji nekako nalete na moj wannabe blog. 

I evo nismo se ni okrenuli a za nekoliko tjedana ćemo s čašom u ruci, okruženi dragim ljudima odbrojavati zadnje sekunde 2017. godine.

10, 9, 8, 7, ....

Neću pisati o velikim novogodišnjim odlukama jer ja nisam od tih konkretnih stvari. Na isteku 2016.-e sam u svoj notes na jednoj stranici napisala što će mi se sve ostvariti u 2017. Jedina novogodišnja odluka je bila da će mi se to što tamo napišem ostvariti i da će mi godina biti najbolja do sada. 
Radujem se i da ću za svaku godinu koja slijedi odlučiti da će biti još bolja od svih do tada. 

I najbitnije: odlučila sam vjerovati da će to zaista tako biti. 
Iz jedne knjige sam naučila da je to jako bitno i da moć namjere utječe na to hoće li se nešto ostvariti ili neće. Kao što se danas sve više priča, mi utječemo svojim mislima, ciljanom namjerom i vjerovanjem na to da se nešto i dogodi.

Što se tiče mog popisa prekrižila sam 7 od 18 stavki. Znam, čini se kao da to i nije neki uspjeh, ali sve te stvari na popisu za mene nisu imale istu "težinu". Za neke materijalne sam u međuvremenu shvatila da mi ni ne trebaju i da sam sretna i bez njih. Tako da sam ih na neki način odmah eliminirala, iako su ostale na popisu. Ostvarila sam neke želje koje sam imala na Wishlist-i godinama. Neke koje mi jako puno znače, i koje me na neki način uvode u novo razdoblje života. 

Ono što sam odlučila na početku ove 2017. godine je da ću biti sretna i toga sam se držala! 

Ako odlučite samo da ćete biti sretni cijelu iduću godinu puno ste napravili. Možete se svaki dan probuditi i sjetiti svoje novogodišnje odluke. Jer, sreća je vaša odluka da ćete na sve pokušati gledati s pozitivne strane. A onda kad to bude teško morate vjerovati da se sve događa za neko više dobro i da će iza toga uslijediti nešto super za vas. Iako u datom trenutku to možda ne vidite. 

Napišite neke male odluke za novu godinu. Odlučite da ćete biti mrvicu sretniji, mrvicu dati više od sebe ili biti mrvicu ljubazniji prema ljudima koje sretnete.
I nemojte biti previše strogi prema sebi kada vam dođu loši dani i kada vam nije do ničeg. Nemojte se gristi zbog toga. Samo se prepustite, naspavajte, čitajte knjigu, učinite nešto lijepo za sebe. Pustite si umirujuću glazbu, upalite svijeću i proći će, kad - tad. U to budite sigurni.

Razmislite tijekom ovog zadnjeg mjeseca što bi htjeli ostvariti u idućoj godini. Ja sam sigurna da će biti magična! I slobodno nemojte biti previše konkretni.




love, 🐝